Najnowsze Wpisy

.... :(:(:( ... Komentarze (2)
17. stycznia 2004 19:23:00
linkologia.pl spis.pl

...do napisania tej notki zmusila mnie moja najlepsza przyjaciolka Ewa....ona mysli ze jest beznadziejna,glupia....no ze jest po prostu smieciem a wcale tak nie jest. ona jest najlepsza(co tam najlepsza) najnajnajnajbardziej extra-fajna laska na naszej ziemi. wiec Ewa nie martw sie napewno wszystko u ciebie w domku... i w rodzinie sie ulozy...bedziesz miala 1000000 chlopakow(mam nadzieje ze ja tez:D hehe) i wsystko bedzie ok. pozdrawiam takze reszte moich przyjaciolek: Natalie, Pauline i Zuzie. trzymajcie sie a ty Ewa najbardziej......:)

_sylwusia_ : :

....KsIaDz pRzYsZedL.... Komentarze (0)
17. stycznia 2004 13:01:00
linkologia.pl spis.pl

wlasnie sobie przypomnialam ze wczesniej zalozylam tutaj bloga....nawet w tym miesiacu...ale zapomnialam hasla:( moze ktos wie jak sie go kasuje??  a tak ogolnie byl dzis u mnie ksiadz z koleda i cos tam gadal i bylo nudno i musialam dac do sprawdzenia indeks i zeszyt(ktory ma 5 kartek:D) i sobie wreszcie polazl....debil jeden dobrze ze mnie chociaz nie pytal tak jak kiedys..ale i tak bym nic nie powiedziala bo nic nie umniem wkoncu naszej panie od religi nie bylo ok  3 miesiecy:/....hmmm...wlasnie przed chwila skonczylam robic bloga jak widac duzo sie zmienil(mam nadzieje ze na dobre:P)wstawilam zegareczek(sliczniutki:p)...........kurrde zegarek mi uciekl;((

_sylwusia_ : :

...HeLLo... Komentarze (0)
16. stycznia 2004 21:58:00
linkologia.pl spis.pl

wlasnie zalozylam sobie blogaska...narazie jest kiepski ale Ania szybko sie uczy i dodam kilka bajerkow:D i bedzie OK...pozno juz ...pora spac.:)

_sylwusia_ : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

karolcia-8 | gatrimox | odbicie-w-kaluzy | embranse | przygodynadwornejcioty | Mailing